KAS MES ESAME?
pirciu-iranga.lt - užsakomųjų prekių internetinė parduotuvė, kurioje galite rasti ir užsisakyti platų prekių ir gaminių asortimentą, skirtą visų tipų pirčių įrengimui, priežiūrai bei eksploatavimui.
Mes neturime įprastos parduotuvės, neinvestuojame į didžiules, greitai nuvertėjančias ekspozicijas, nemokame didelių patalpų nuomos mokesčių, tiesiogiai atstovaujame daugelį Europos ir JAV gamintojų, todėl galime Jums pasiūlyti žemiausias kainas rinkoje.
KAIP ATLIKTI UŽSAKYMĄ?
Pirciu-iranga.lt - užsakomųjų prekių kataloge pateikiame Jums patogiai išskirstytas prekes pagal prekių grupes. Kiekviena prekė turi aprašymą lietuvių kalba bei nurodytą prekės kainą eurais.
Suformuokite prekių krepšelį. Jums patinkančią prekę galite pasirinkti spustelėję žalią „Į krepšelį“ mygtuką. Tokiu būdu į pirkinių krepšelį galite patalpinti neribotą prekių kiekį. Pirkinių krepšelis matomas specialiame lange dešinėje ekrano pusėje (KREPŠELIS).
Patvirtinkite pirkinių krepšelį. Pasirinktas prekes galite peržiūrėti KREPŠELIO lange paspaudus nuorodą „Žiūrėti krepšelį“. Baigus formuoti pirkinių krepšelį atliekamas užsakymo formavimas. Tereikia paspausti nuorodą „Formuoti užsakymą“ ir sekant nuorodomis užpildyti kontaktinę informaciją (vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas ir kontaktinis telefono numeris).
Pirkinių peržiūra ir patvirtinimas. Užpildžius kontaktinius duomenis ir susipažinus su elektroninės parduotuvės taisyklėmis spauskite mygtuką „Tęsti“ ir išsiųskite užsakymą mums. Mūsų administracija gaus bei peržiūrės Jūsų užsakymą ir susisieks su Jumis per artimiausias 24 val., kad galėtų aptarti Jums patogiausias prekių įsigijimo bei pristatymo sąlygas.
ATSISKAITYMAS UŽ PREKES
Siūlome Jums kelis atsiskaitymo būdus, pasirinkite patogiausią!
Apmokėjimas pavedimu. Po prekės užsakymo patvirtinimo Jums bus išsiųsta išankstinio apmokėjimo sąskaita, kurią galite apmokėti pavedimu, naudodami internetinės bankininkystės prieigą arba bet kuriame banko skyriuje.
Apmokėjimas grynais pinigais. Pasirinkę šį apmokėjimo būdą, už pirkinius mokėsite mūsų kurjeriui tik juos gavę arba mūsų ofise, adresu M. Sleževičiaus g. 7, Vilnius. Sumokėti šiuo būdu galima tik užsakymams neviršijantiems 1000,00 EUR sumą.
Pirkėjui atsisakius priimti pristatytas prekes išrašoma PVM sąskaita faktūra už patirtas faktines išlaidas.
PREKIŲ PRISTATYMO TERMINAS
Prekių pristatymo terminas kiekvienai prekių grupei numatomas skirtingas, kuris svyruoja nuo 2 darbo dienų iki kelių savaičių, priklausomai nuo to ar prekes turime savo sandeliuose. Kai kurių prekių pristatymo terminai gali užtrukti nuo 2 iki 5 savaičių.
Prekėms, gaminamoms pagal individualų užsakymą, gamybos ir pristatymo terminas aptariamas individualiai.
GARANTIJOS
Visoms prekėms taikoma ne mažiau kaip 2 metų teisinė garantija. Gamintojai gali nustatyti ilgesnį garantijos terminą. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, prekės remontas atliekamas nemokamai.
Pateikdami prekę garantiniam remontui turite pateikti pirkimo dokumentus - PVM sąskaitą faktūrą ar kasos pajamų orderį.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
1.1. Norint grąžinti baseinuiranga.eu elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes reikia žinoti:
1.1.1. Pirkėjas įsigytas prekes per 14 dienų gali be jokios nurodytos priežasties gražint, nesvarbu kokiu būdu jos buvo įsigytos: fizinėje parduotuvėje ar elektroninėje parduotuvėje ar telefonu, jums vis tiek galioja tos pačios taisyklės, gražinimas vyks vadovaujantis (tik internetu perkant) LR civilinio kodekso 6.228 (10)
1.1.2. Dėl prekių gražinimo Pirkėjas turi pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu pardavimai@okeana.lt, pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes bei grąžinimo priežastį per 14 dienų nuo prekių pristatymo datos
1.1.3. Nekokybiškos prekės, įsigytos tiek internetu tiek fizinėje parduotuvėje keičiamos ar gražinimos: kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (pvz.: pažeista pakuotė, pasibaigęs prekės galiojimo terminas ir kt ) arba gavote ne tą produktą, kurį užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus ir apmokėti jūsų patirtas siuntimo išlaidas. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis patvirtintomis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 18 punktu, jame nurodoma, kad netinkamos prekės į tinkamas, keičiamos arba gražinamos remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis.
1.1.4. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas
1.1.5. Perkant internetu prekės gražinamos remiantis Civilinio kodekso 6.228 (10) ir 6.228 (11) straipsniuose nustatyta tvarka.
1.1.6. Perkant internetu prekes gražinti reikia grąžinti adresu, kuris Pardavėjo nurodomas Pirkėjui atsiųstoje elektroninėje žinutėje, patvirtinančioje prekės grąžinimą.
1.1.7. Jei gražinamos prekės išsiunčiamos į bet kurį kitą paštomatą ar į Lietuvos paštą musų jos nepasieks, nes neturime žmogaus kuris lakstytų ir surinkinėtų siuntas iš skirtingų vietų.
1.1.8. Perkant fizinėje parduotuvėje prekės gražinimas arba keitimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka.
1.2.9. Abiem atvejais prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs, tai galioja tik tinkamos kokybės prekėms, jei dėl tik jums žinomų vienokių ar kitokių priežasčių sumanėte kad jums prekė nepatinka ir norite ją gražinti. Jei prekę įsigyjote mūsų fizinėje parduotuvėje, galite jas atnešti atgal į parduotuvę ir atgauti už jas sumokėtus pinigus. Jei prekė įsigyti nuotoliniu būdu, per 1-7 darbo dienas gausite pinigus atgal į savo banko sąskaitą. Jei prekės įsigytos nuotoliniu būdu, bet gražinote fizinėje parduotuvėje, pinigai už prekes vis tiek bus gražinami pavedimu į banko sąskaitą.
1.2. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų
1.2.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas taikomas net ir grąžinant nekokybišką prekę, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška kosmetikos ar parfumerijos prekė);
1.2.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta
1.2.3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas taikomas abiem atvejais, net ir tada kai grąžinama nekokybiška prekė)
1.2.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta
ATSAKOMYBĖ
2.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų Asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas pateikia neteisingus ar netikslius asmens duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
2.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve baseinuiranga.eu
2.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims. Jei baseinuiranga.eu teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
2.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
2.5. Jei Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje baseinuiranga.eu yra pateiktos nuorodos į kitų trečiųjų asmenų tinklapius, tai Pardavėjas negarantuoja, kad informacija, kurią galima peržiūrėti paspaudus šias nuorodas, yra teisinga, išsami ar tiksli. Už trečiųjų asmenų pateikiamos informacijos turinį, jos teisingumą, išsamumą ir tikslumą atsakingi tretieji asmenys. Pardavėjas nėra įpareigotas patikrinti perduodamą ar saugomą išorinę informaciją arba nustatyti neteisėtus veiksmus.
2.6. Dėl pirkimo-pardavimo užsakymo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo kilus žalai, kaltoji šalis atlygina kitos šalies patirtus tiesioginius nuostolius.
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
3.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
3.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Prašymą / skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar pasalugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g,25 01402 Vilnius) el.paštas tarnyba@vvtat.lt tel.nr 852626751, faks. 852791466, interneto svetainėje www.vvtat.lt taip pat vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje. http://ec.europa.eu/odr/